KISA KISA YORUMLAR #2 | KİTAPLAR ve ÇİZGİ ROMANLAR

Herkese güzel bir cumartesi gününden merhabalar :) 

Daha öncesinde, taa 9 Ocak'ta, yine bir cumartesi günü yaptığım Kısa Kısa Yorumlar  köşeme yazma zamanım gelmiş ben fark etmeden ;) Bu köşeyi seviyorum aslında, çünkü birkaç ay boyunca okuyup da kısa olduğu için ya da başka sebeplerden uzun uzun yorum yapamayacağım her şeyi bu köşe sayesinde sizlerle toplu bir şekilde paylaşabiliyorum *.*

Bugün de sizlerle uzun zamandan sonra okuyup burada paylaşmadığım her şeyi paylaşmaya geldim :) Ki zaten bunların birçoğunu aslında instagram hesabımı takip edenler biliyor. Zira orada kısa da olsa yorumluyorum çoğunlukla okuduklarımı ^^


Bilmeyenler için instagram  hesabım:
Kullanıcı Adı:  kordugumhayaller
 
 Eğer hazırsanız başlayalım:
 

Ermiş by Halil Cibran | İş Bankası Kültür Yayınları 

Bir kez daha hem Eren Nadir Aksamoğlu 'na hem de Baldanberi Gizem'e böylesine muhteşem ve anlamlı bir kitap okumama vesile oldukları için teşekkür ederim <3
 
Kitabımız 54 sayfa ama o kısacık sayfalarında bile bize ansiklopediler kadar çok şey anlatıyor. Kitabımız kısacık olduğundan hakkında çok fazla yorum yapamam ama kesinlikle hemen alıp okumanızı şiddetle öneririm. Her sayfası ve her satırı çok anlamlı ve dopdolu bir kitap.
 
Okuduğunuz her bölümle birlikte kitabımız sayesinde bir farkındalık yaşayacağınıza ve her satırın altını çizip not almak isteyeceğinize kesinlikle eminim ;) Muhakkak okuyun...
 
Satın Almak İçin: D&R | Okuoku | Kitapyurdu | Babil.com 
 

İç Savaş by Marvel | Marmara Çizgi

#teamironman :* <3 

Çigi roman hakkında konuşmadan önce, sizlerle filmini izledikten sonra instagrama yazdığım kısacık yorumumu paylaşacağım :)

Film hakkında ne desem az kalır. Kesinlikle tüm beklentilerimi karşıladı, hatta daha da fazlasıyla tatmin etti. Çok güzeldi ya. Fırsatım olsa, tekrar tekrar büyük ekranda izlerdim. O derece! *.* Hikayenin gelişmesi, çekim teknikleri, dialoglar ve özellikle de kavga sahneleri... Ne desem yetmez, gidip görüp izlemeniz lazım gerçekten de. Ve sonrasında da İç Savaş  çizgi romanını okuyun. Birbirlerinden farklılar ama sinematik evrene uyarlama konusunda bence olabilecek en iyi şekildeydi film, Marvel  bu işi biliyor ya! Fazlasıyla süperkahraman olmasına rağmen hepsi de filme cuk oturmuştu, hele de Spiderman  ve BlackPanter  *.* Kendi filmlerini izlemek icin sabırsızlanıyorum. Kısaca, filmi şiddetle tavsiye ederim. Muhakkak izleyin ;)

Çizgi roman, tüm Marvel evrenlerini rahatlıkla barındırması açısından tabi ki de filmden oldukça farklıydı. Ama bu farklılık için iyi ya da kötü diyemem. Zira içinde daha fazla karakter barındırması sebebiyle olayların farklılaştığı kısımlar çok fazlaydı. Ama ben bu haliyle de sevdim, ki daha öncesinde İç Savaş konusunda daha detaylı şeyler okuduğumdan daha bir zevk aldım. Kısacası, filmini de çizgi romanını da muhakkak tavsiye ediyorum ^^

Satın Almak İçin: D&R | Okuoku | Kitapyurdu | Babil.com


Deadpool Edebiyat Kahramanlarını Öldürüyor by Marvel | JBC Yayıncılık

Bu kitapla birlikte #Deadpool Öldürüyor Serisi tamamlanmış oldu! :) Aslında sırayla okuyacaktım ama #CivilWar için filme gittiğimizde bu çizgi romanı bulamadım -_- O nedenle biraz sırasız oldu :/
 
 Bu da diğerleri gibi güzeldi, hatta edebi kahramanlar ile çizgi roman kahramanları arasında kurulan bağlantı sebebiyle daha da hoştu :)
 
Konularına gelirsek... Deadpool, filmini izlediyseniz bileceğiniz üzere son derece çatlak, her şeyin farkında ve tüm bunlara rağmen sistem içinde yuvarlanıp giden paralı bir askerdir. Yine de, bir gün, onun bu durumu konusunda endişe duyan kahramanlar tarafından akıl hastanesine yatırılır ve ne olursa tam da bu olaylardan sonra olur. Çünkü Deadpool daha da delirir ve intikam için önce kahramanları öldürür. Sonrasında kendini yaratanlardan ve sonsuz döngüye sahip işkence dolu yaşamından kurtulmak için kahramanların atası edebi kahramanları öldürmeye karar verir. Ondan sonra bile yaşamaya devam ettiğini gördüğünde ise sorunun asıl kaynağını anlar: Kendisi... Amacına ulaşmak için son aşama olan paralel evrenlerdeki tüm Deadpool'ları bulup öldürmeye karar verir böylece. Peki ya sizce Deadpool üç serilik bu çizgi romanda nihayet amacına ulaşabilecek mi? Yoksa onu çok başka bir son mu bekliyor? Okuyup öğrenmeniz gerek ;)
  
Satın Almak İçin: D&R | Okuoku | Kitapyurdu | Babil.com
 

Wolverine: İhtiyar Logan by Marvel | Gerekli Şeyler 

Wolverine: İhtiyar Logan  bir parça hüzün ve çokça da keyif alarak okuduğum bir çizgi roman oldu <3
 
Geçmişte yaşanan bazı olaylar sebebiyle Dünya artık kötülerin egemenliğindedir. Ve Logan  da yaşadığı kötü bir deneyimden sonra kimliğini bırakıp Bruce  egemenliğindeki bir toprakta ailesiyle yaşlı bir adam olarak sakince yaşamaktadır. Daha doğrusu yaşamaktaydı, ta ki parasızlık baş gösterip de Hawkeye  ile bir maceraya çıkmak ve gerçek kimliğiyle tekrar yüzleşmek zorunda kalana kadar... 
 
Çizgi romanı okurken başlarda bolca hüzne boğulsam da devam ettikçe küllerinden tekrar doğar gibi heyecanım çoğaldı ve bittiğinde de buruk bir coşku hissettim ^^
 
Kesinlikle tavsiye ederim ;)
 
Satın Almak İçin: D&R | Okuoku | Kitapyurdu | Babil.com
 

Ayın Kız Kardeşleri / Öteki Dünya Serisi by Yasmine Galenorn | Martı Yayınları

Martı Yayınları'nın 11. kitabın kapağını paylaşarak yakında çıkacaklarını söyledikleri o güzel haberlerinden sonra dayanamadım ve seriyi tekrar okumaya kadar verdim :D Hem böylece sınavlardan sonra oluşan o kitap okuyamama durumumu kırıp tekrar eski düzenime döneceğimi umuyorum ;) Umarım ben seriyi bitirene kadar devam kitabı "Gölgenin Gözleri by Yasmine Galenorn | Martı Yayınları" çıkmış olur...
Ayın Kızkardeşleri Serisi benim okumaktan oldukça keyif aldığım favori serilerimden <3 Yetişkin bir seri olduğundan her yaşa tavsiye edemesem de paranormal ve fantastik seven yetişkin kitleye muhakkak öneririm :*

Serimizin konusu:
 
Yarı peri yarı insan kanı taşıyan üç kardeş, perilere ait bir organizasyon için Dünya'da kalıp bir yandan diğer yarılarını tanırken bir yandan da organizasyonun görevlerini yerine getirmektedirler. Ama zamanla gelişen olaylar ve tehlikeler sonucu kendilerini dokuz dünyayı da tehdit eden bir savaşın ortasında bulurlar. Bu savaşla beraber birçok şeyi sorgulamak zorunda kalan kardeşler zorluklarda birbirlerine güvenmenin ve aile olmanın önemini daha da kavrayacaklardır. Peki sizce kızlarımızın zaman zaman kötünün önündeki tek engel olmaları yeterli midir? Yoksa savaş çoktan kaybedilmiş midir? Hepsi ve çok daha fazlası için serimizi kesinlikle okumalısınız ;)

Kardeşler, yarı peri yarı insan durumlarına ek olarak başka türlerin güçlerine de sahiptirler. En büyükleri Camille, bir cadıdır. Delilah, stres altında dönüşüm geçiren bir likantroptur. En küçükleri Menolly ise talihsiz bir kaza sonucu vampire dönüşmüştür. Serimiz de, kardeşlerin gözünden sırayla, dokuz dünyayı da tehdit eden bu savaşı ve kızlarımızın mücadelesini anlatmaktadır.

Aslında bu seri hakkında daha söylemek istediğim tonla şey olsa da en iyisi sizin okuyup görmeniz. Seri gerçekten de her kitapta daha da iyi oluyor *.* Son olarak eklemezsem olmaz, kitapta neredeyse tüm fantastik türleri de görüyoruz. Ki bu benim seriye bayılmamın bir diğer nedeni ^^

Bir de daha öncesinde blogta güncel olarak okuyup yorumladığım Hasat Avı by Yasmine Galenorn  yorumuma bakmak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz... 
 
Satın Almak İçin: D&R | Okuoku | Kitapyurdu | Babil.com
 

Harry Potter ve Felfese Taşı (Resimli Özel Baskı) by J. K. Rowling | Yapı Kredi Yayınları 

Zeynep ile ne okusam diye konuşurken birden Harry Potter  aşkım depreşti, ben de Kadıköy Fuarı  'ndan aldığım kitabıma başladım ve bir solukta bitirdim :D

Kitabı bilmeyen olmadığı için konusundan ya da karakterlerinden bahsetmeyeceğim :)

Resimli baskıya bayıldım, çizer gerçekten de oldukça hoş bir şekilde yorumlamıştı. Özellikle de tam sayfa resimler beni mest etti *.* Resimler dışında sayfa düzenine ve arka plana da bayıldım <3 Gerçekten de her şeyiyle çok güzel olmuştu :* Eğer bu baskısını almadıysanız bir de bu şekilde alıp okumanızı tavsiye ederim, kesinlikle ayrı bir havası var ;) Bir de nereden duydum hatırlamıyorum ama, sanırım ikinci kitap için de böyle baskı çıkacakmış. Eğer çıkarsa umarım yayınevi en kısa zamanda onu da bizlerle buluşturur...

Son olarak kimler "Fantastik Canavarlar Nelerdir, Nerede Bulunurlar?"  filmini bekliyor? Yayınlanan son güncellemeleri ve Amerika'daki okulumuz hakkındaki bilgileri okudunuz mu? Bunlar hakkında neler düşünüyorsunuz? ;)

Satın Almak İçin: D&R | Okuoku | Kitapyurdu | Babil.com

*****

Aslında daha animelere de girecektim ama sanırım onları da eklersem bu postun sonu gelmez :D O nedenle animeleri de yanına mangalar ve dizileri katarak ayrı bir postta yazmaya karar verdim. Yalnız tek sorun, onu ne zaman yazacağım ^^ Neyse, tatil uzun, elbet sizler için derler toparlar yazarım :)
 
Herkese keyifli haftasonları diliyorum. Kendinize ve kitaplarınıza iyi bakmayı unutmayın, serin günler ;)

Yorum Gönder