GİTTİM GÖRDÜM: 2015 CNR KİTAP FUARI

Herkese yoğun bir fuarın ertesi gününden merhabalar :)

Bu sene ikinci fuarını düzenleyen CNR'a aslında geçen hafta gitmek niyetinde olsam da kısmet Cumartesi'ye oldu. Ve iyi ki de düne oldu. Aslında geçen hafta da sevgili yazarım Meral ablam için gitmek istedim ama bazı sebeplerle gidemedim :( Bu hafta ise kimse gelmez diye üzülürken dün yaşadığım süprizlerle oldukça güzel bir fuar geçirdim ^^

Fuar yazıma geçmeden önce, gelecek sene gitmeyi düşünenler ve nasıl giderim diyenler için birkaç yol saymak istiyorum. Çünkü ben de gitmeden önce araştırmış ama nette çok karışık bilgilerle karşılaşmıştım -_- Sonrasında da sizlerle kısaca fuarda neler yaptığımın ve aldıklarımın dedikodularını yaparız ;) 

Hazırsanız başlıyorum:

Fuara gideceğim günden önce, Cuma günü, Ezgi (Athena'nın Güncesi) ile konuşurken nasıl gideriz diye tartışıyorduk. En son geçen sene baktığım ama kullanmaya gerek kalmayan bir yolu ona söyledim ve başta benim de niyetim oydu. Daha sonra tabi kardeşimin başka bir yol önermesiyle farklı bir şekilde geldik :) 

Fuara gidecekler için sanırım en basit 3 yol anlatımı var. Biri Marmaray'la karşıya geçip metroya binmek ve son duraktan önce inmek. Diğeri ve Ezgi'ye tavsiye ettiğim, metrobüsten Şirinevler durağında inip üst geçitten metro durağına geçip metro ile bir durak gidip inmek, ki bu benim de baştaki planımdı. Sonuncusu ise -kardeşimin fikri olan- Anadolu yakasından Levent'e geçmek, oradan metro ile Yenikapı'ya gelmek, sonrasında da Yenikapı'dan tekrar havaalanı metrosuna binmek ve sondan bir önceki durakta inmek :D Sitelerindeki anlatımlar bize biraz karışık gelmişti, o nedenle ben de benimkileri sizlerle paylaşmak istedim. Umarım işinize yarar :*

Fuara gelirsek... Aslında ben başta bu kadar kısa sürede gideceğimizi düşünmemiştim ama 12.30'da oradaydık. Ve kalabalık da çok yoktu. Bunu fırsat bilerek, elimdeki listemde ne varsa stand stand dolaşarak saat 13.30-14.00'e kadar alışverişimin çoğunu bitirdim. Geriye kalan birkaç şeyi almak için de, daha önce konuştuğumuz ama havadan dolayı geç kalan Eren'i (Saklama Kabı) ve Jennifer Royce imzasına gelecek olan Ebru'yu (Anime ve Kitap Sever) bekledim. Ama onlardan önce, bana gelmeyeceğim diyen ve hepimize muhteşem bir süpriz yapan Küçük Kız'mı (Küçük Kızın Büyük Kütüphanesi) gördüm *.* Sonrasında da diğerlerinin gelmesiyle uzun bir aradan sonra görüşmüş olduk :) Daha sonrasında da yazarlarımızdan imzalarımızı ve eksik kitaplarımızı alarak günü güzel bir şekilde kapadık. Tek sorun, bazı kitapları alamayı unutmam ^^' bazı yayınevlerinin olmaması ve bazı kitapların stokta kalmamasıydı. Ama onun dışında listemdekilerin neredeyse hepsini alabildiğim için oldukçe mutluyum :D Ve de umarım kısa zamanda tam kadro tekrar bir araya gelebiliriz...


Tüm yazarlarıma imzaları ve güzel sözleri için çok teşekkür ederim ^^ Hepinizle tanıştığıma birkez daha mutlu oldum kızlar ;) Ayrıca karşılaştığım ama konuşmaya pek fırsat bulamadığım herkes, umarım bir dahaki fuarda daha çok görüşürüz :) 

İnci (İlle Kitap) ve Ezgi <3

*****

Şimdi de sıra geldi aldıklarıma *.* Kendinize ve kitaplarınıza iyi bakın... Bir dahaki postumuzda görüşmek üzere.


Harry Potter ve Ölüm Yadigarları  by J. K. Rowling #7
Tanrılar ve Savaşçılar  by Michelle Paver
Yeni Bir Umut  by Colleen Hoover #2
O Adam Buraya Gelecek  by Pucca #5
Ay Hadi İnşallah  by Pucca #4
Sorun Bende Değil Sende  by Pinkfreud #1
Geek Girl  by Holly Smale #1
Geek Girl 2  by Holly Smale #2
Kuşatma ve Fırtına  by Leigh Bardugo #2
Dehanın Esrarengiz Yüzü  by Sir Arthur Conan Doyle #3
Kayıp Hikayenin İzinden  by Sir Arthur Conan Doyle #2
Gecenin Hakimleri  by J. R. Rain #1
Kurtlara Söyle Eve Döndüm  by Carol Rifka Brant
Anna Lanetli Kızın Hayaleti  by Kendare Blake #2
Anna Kan Giyinmiş Kız  by Kendare Blake #1
Sona Kalan  by Tess Gerritsen #10
Sessiz Kız  by Tess Gerritsen #9
Buz Gibi Soğuk  by Tess Gerritsen #8
Ruh Koleksiyoncusu  by Tess Gerritsen #7
Mefisto Kulübü  by Tess Gerritsen #6
Percy Jackson ve Olimposlular: Titan'ın Laneti  by Çizgi Roman #3
Senden Bebek İstiyorum  by Aslıhan Akagöz #imzalı
Romantik Oyun  by Elif Yılmaz #1 #imzalı
Gençlik Hatırası  by Ece Altınkaya
Cambaz  by Burcu Demet #2 #imzalı
Maske  by Lemariz Müjde Albayrak #2 #imzalı
Tesadüfen Aşk  by Başak Kızıltan #imzalı
Ah Be Sevgilim  by Seda Özay #imzalı
Tutkulu Notalar  by Oliva Cunning #1
Sert Rock  by Oliva Cunning #2
Ateşli Bilet  by Oliva Cunning #3
Ahlaksız Ritim  by Oliva Cunning #4
Çifte Vuruş  by Olivia Cunning #5
Dikkat! Aşk Çıkabilir  by Asude
Pacumun Ajanı - 2  by Asude #2
Gözlerinin Esareti  by Jennifer Royce #imzalı
Ünlü Aşk  by Burcu Bahtiyar #imzalı
Ozan Beedle'in Hikayeleri  by J. K. Rowling

Yorum Gönder