DERİN SULARLA ŞEYTAN ARASINDA by APRIL GENEVIEVE TUCHOLKE | DİĞER BLOGLAR NE DEMİŞ ve YORUM


Tüm herkese iyi akşamlar :)

Bugün sizlerle Parodi Yayınları'ndan çıkan ve turunu yaptığımız Derin Sularla Şeytan Arasında kitabımızın hem yorumunu hem de başka blogların düşüncelerini paylaşacağım. Ama öncesinde geleneksel tur takvimimizi ve en sonda da çekiliş için rafflecopter'ımızı paylaşacağım. Herkese bol şans ve keyifli okumalar! :D


Tur Takvimi

17.02.2014

Yayınevi Kitaplarının Tanıtımı + Yorum: Kitapların Tatlı Cadısı 

Kitaptan Özel Bölüm + Yorum: Saklama Kabı

Başka Bloglar Ne Demiş + Yorum: Kördüğüm Hayaller


 Öyleyse turumuza başlayalım:



 Genel olarak, Derin Sularla Şeytan Arasında son derece bağımlıklık yapan, gerçeklikten mükemmel bir kaçış sağlayan heyecan verici bir hikaye.
Book Probe

*****

Derin Sularla Şeytan Arasında, Gothic çekiciliği (artı eski moda Gothic korku) açısından zengin ve ürkütücü bir atmosfer ile aşılanmıştır.
A Novel Idea!

*****

Bu kitap yalnızca muhteşem, eski dünya tarzında, kan donduran bir atmosferde damlıyor.
Alice Marvels

*****

Bunu söylemekten mutluluk duyuyorum, ben Ashleigh'im ve Şeytan beklediğim her şey oldu: unutulmaz, tüyler ürpertici, karanlık ve seksi. Bir sonraki kitabı bekleyemeyeceğim!
Pretty Deadly Reviews

*****

Hem dondurucu hem de ateş ladar sıcak. Doğaüstü.
School Library Journal

*****

Büyük harflerle: KIŞKIRTICI.
Kendare Blake



Ait olduğu Between serisinin ilk kitabıdır.

 Sevgili yazar, tüm durağanlığa rağmen bir şekilde iyi-kötü gidiyorduk ve gayet de akıyordu ruh halime uygun oalrak kitap. Hatta şaşırıyordum bile kendime, zira böyle aksiyonsuz ve durağan kitaplar bana gelmez sen de bilirsin. O nedenle bu diyeceğime alınacağını sanmıyorum... Ne diye gittin de son kısımlarda kitabı heç ettin ha! Hiç mi utanmadın ya da beni düşünmedin? T.T Tamam belki abartılacak şekilde değil ama cidden, şu sıralar öyle uyuşuk ve durağan haldeyim ki kitap da tam beim gibi olduğu ve ne kadar gizem olsa da araştırma gibi dertlerle uğraşmadığı için durağan şekilde gayet rahat okuyordum. Sonra sonlara doğru bir hareket gelmeye başladı ama bu sefer de sevgili yazarcığım öyle bir yerde kesti ve sonu öyle bir yerde bağladı ki düşündüğüm şey keşke tek kitap olaydı :/ Hayır, beni hayalkırıklığına uğratan kitap değil, sonundaki o aksiyon sahnesinin sonlanış ve bitiş kısmındaki kızımızın düşünceleriydi. Ve bu bana tam bir depresyon etkisi yaratmasa da yakınından geçirdi.

Kitabımız, kızımızın eskilerden, büyükannesi hala hayatta olduğu zamanlarda onunla arasında olan ilişkisinden bahsederek başlıyor ve onun ölümü sonrasında yaşadıklarıyla devam ediyor. Ama bu sadece ilk bölüm, giriş bölümünde geçerli. Daha sonrası ise kitabımız günümüze dönüyor ve kızımızın evebeynlerinin Avrupa'ya gitmesi, kendisinin ikiz kardeşiyle beş parasız ve yalnız bir şekilde evlerinde kalmaları sonucunda  misafir evini River isimli hoş bir gence kiralamaları sonucunda olayların başlamasıyla devam ediyor. 

River denen yakışıklımız oldukça gizemli ve ilgisini hiçbir kimsenin çekmediği kızımız Violet'i büyülese de kızımız aklı başında ve derinine araştıran biri olduğundan ilk başlar ona kapılmamaya çalışır. Ama delikanlımız bir kez gözüne -kendi roantik sebeplerini de unutmamak gerek- kestirdiği kızımızı etkilemeyi kısa sürede başarırır. Hoş bu etkilemelerinde belki  de en büyük payı artık kızımızın yalnızlık çekmeyecek olmayışına veriyor olsam da River'ın da hakkını yememek gerek. Çoğu zaman olduğu gibi gizemli, tehlike kokan ve çılgın biri olmadığında gayet aşık olunası bir kişilik ;) Ne var ki kızımızın bu sevinci ve mutluluğu çok da uzun sürmez, tıpkı ona kapılmaya direnmesi gibi. Kendiyle giriştiği savaş sonunda gözleri açılır ve bazı şeylerin artık farkındadır. Hoş bunda Jack'in de bol yardımı ve delikanlımızın da deli itirafları daha etkindir ama sonuçta gerçeklerin bir kısmını öğrenir. buraya kadar bizi gizeme ve durağanlığa boğan kitabımız olayların gelişmesi ve daha farklı sırların ortaya çıkmasıyla birlikte farklı bir yön alır. Bu sayede biz de yine daha fazla gizeme boğulsak da aynı zamanda biraz da aksiyon görmüş oluyoruz. Peki sizce kızımız River ve onun sırrına karşı koyacak ve tüm gizemlerin, olayların ardından sağ çıkabilecek mi? Peki ya büyükannesi, şu anını etkiliyor mu yoksa sadece kızımız için eski bir kuruntu mu? Kasaba yaşanan gizemli olayalr ne demek? Daha da önemlisi her eşyi öğrendikten sonra river ve ona ne olacak? Tüm sorularımız ve daha fazlasının cevabını kitabımızı okuyarak bulabilirsiniz ;)

 Ahh, aslında kitap oldukça durağan ve birçoğunuzun sıkılacağı bir havadaydı. Ve normal bir ruh halimde olsam benim için de öyle olurdu. Ama upuzun sınavlar sonrasında hala tatil modundan çıkamadığım ve blogumdan da göreceğiniz üzere oldukça uyuşuk bir halde olduğumdan kitap beni sıkmadı ve oldukça akıcı bir şekilde gitti. River karakterini çok sevdiğimi söyleyemem, çünkü fazlaca dengesiz ve gereğinden fazla gizemliydi ama bu ondan etkilenmediğim anlamına da gelmez ;) Luke için söyleyecek bir şeyim yok, ne zaman sevmek istesem her seferinde beni itti ve ondan ümidi kesmemesi sağladı. Diğer birkaç karakterimiz ise okuduğunuzda göreceksiniz, karar size ait :) Yani analayacağınız erkek karakterlerden yana yüzüm gülmedi ama neyseki Violet'im vardı. Aslında başlarda sinir olsam da ve birkaç yerde "bunu yapmadın, yapmadım de" diyip kitabı kapattırsa da okudukça şaşırtıcı ve açıklayıcı olayalr sonucunda sevdim onu. Yani kitabımızın son kısmını saymazsak sevdim :D Ya Sunshine? diyen soranlara da... aslında tartışılır o kısım. Çünkü o öyle herkesin seveceği bir karakter gibi gelmedi, daha doğrusu herkesin anlaşabileceği biri gibi. Peki ben sevdim mi? Son kısımdaki gibi kalacaksa neden olmasın! :)

Peki kitapta nelerden rahatsız oldum? Öncelikle River beni deli etti, yukarıda açıkladığım sebeplerle. Bunun dışında da en çok sonu, kitabımızın sonlarına doğru olan kısımlar beni deli etti. Çünkü o kadar durağanlıktan sonra gelen aksiyon ve canlanmanın daha farklı olmasını beklerdim. Ama ne yazık ki yazarımız iyi bir şekilde devam ederken birden yaptığı bir şeyle beni oldukça şaşırttı ve sonrasında toparlamaya çalışması bile bunu düzeltemedi. Bu nedenle oldukça sinirlendim ve söylendim. Keşke tek kitapta bitseydi diye düşündüm, tamam tek kitapta konu toplarlanmaz ama öyle de son olmaz işte T.T Bu nedenle, o son kısımları haricinde bu tip kitap sevenlerin hoşuna gideceğine inanıyorum :)

*****

Kendinize ve kitaplarınıza iyi bakın! Herkese bir kez daha bol şans ve bir sonraki turumuzda görüşmek üzere ;)
a Rafflecopter giveaway

Yorum Gönder