PEOPLE'S CHOICE AWARDS 2013 | KAZANANLAR

İyi akşamlar herkese. Birkaç gündür finaller yüzünden yoktum. Ve hala devam ettikleri için de olamayacağım. Haftasonu blog tur için her şeyim hazır ve bekliyorum. Arada kaçabilirsem de geleceğim.

Neyse, gene konudan saptım. Konuya dönecek olursak. Biliyorsunuz -ya da bilmiyorsunuz- taaa geçen yılda, oylama ilk açıldığı sıralarda ben linki gerek twitter'da gerek blogun facebook sayfasında paylaşmıştım herkes oylasın diye. İşte o oylama sonuçlandı ve içlerinden tüm oyladıklarım olmasa da bazı oyladıklarım ödül kazandı.

Bir şeyi belirteyim. Her kazananı değil, oyladıklarım arasında kazananı ve iki kişi arasında kalıp oylamadığım ama sonucundan memnun olduğum kişileri açıklayacağım. Belki yazının sonunda tam link veririm. Merak edenler oradan ayrıntılı inceler.

Bu arada çok pardon. Kısaca People's Choice'u açıklamak gerekirse; insanların internet üzerinden belli kategorilerdeki beğendikleri oyuncuyu, şarkıcıyı vs. oylaması ve bunun sonucunda o kişinin de düzenlenen gecede ödül almasından ibaret bir etkinliktir. Halk oylaması etkindir.

Öyleyse başlasın bakalım gösteri:

Favori Film Aktörü - Robert Downey, Jr.

Bu adamı hem Sherlock Holmes olarak hem de Iron Man olarak çok seviyorum. Bir insana kendini beğenmişlik bu kadar yakışır. Iron Man 3'ü de frangmanı sağolsun çok sabırsız bir şekilde bekliyorum.


Favori Film İkonu ya da Simgesi - Meryl Streep

Bu kadının filmlerini de oyunculuğunu da izlemekten oldukça keyif alıyorum. Kendisi binbir şekil ve karakterle karşımıza çıkıyor ve bunu gayet iyi bir şekilde başarıyor. En çok Mamma Mia! film müzikalindeki karakteri hoşuma gidiyor.


 Favori Aksiyon Sinema Yıldızı - Chris Hemsworth

Onu aslında çok yerde izlemedim. Bir Avengers bir de Thor filminde. Ama başarılı olduğuna inanıyorum. Çünkü izlerken Thor'un hödük halini tam anlamıyla bana yansıttı. Sevdiğim bir oyuncu bu yüzden. Umarım en kısa zamanda Cameron Diaz ile olan filmini de izlerim.


Favori Komedi Film Aktörü - Adam Sandler

Aslında çok da favorim değildi ama diğerlerine göre daha iyi bulduğum bir komedi aktörü. Favorim olmaması sevmediğim anlamına gelmez. Filmlerinin çoğu güldürürken düşündürür ve gerçekten komiktir. En son Grown Ups! 'ı izledim.


Favori Film Süper Kahramanı - Robert Downey, Jr as Iron Man

Kahraman olup olmadığı bazen tartışılır ama kesinlikle favorilerim arasındadır. Umarım daha çok filmde kendisini görebiliriz. Ve en kısa zamanda kavuşurum. İkinci ödülü de kaptı :D


Favori Kablolu Televizyon Draması - Leverage

İtiraf ediyorum, oyum onlara değildi ama kazanlamalarına sevindim. Diziyi seviyordum ama sonra takipsizliğimden unuttum. Umuyorum bir gün tekrar başlarım.


Favori Bilim Kurgu/Fantastik Televizyon Şovu ya da Dizisi - Supernatural

İlk bölümleri gülmekten ciddi anlamda öldürecek derecede komik, daha sonra gittikçe drama kayan ve bazen yalpalayan bir dizi aslında. Ama olsun, benim için her zaman bir başyapıttı ve hep öyle kalacak. 


Favori Komedi Televizyon Aktristi - Lea Mishele

Glee dizisinin uyuz, bencil ama güzel sesli ve başarılı oyuncusunun kazanmasına oldukça sevindim. Dizinin son sezonunda karakterler ayrı düşünce ve yazarlar biraz zorlayınca yeni sezonu izlemedim ama bir ara netten şarkıların videosunu izlemeyi düşünüyorum ;)


Favori Gündüz Vakti Televizyon Konukçusu - The Ellen Degeneres Show

Bu yazları izlediğim bir program açıkçası. Kadının komikliğini ve samimiyetini seviyorum. Üstelik bir sürü etkinlik ve ünlü konuğu da oluyor.


Favori Televizyon Hayran İzleyicileri - SPNFamily Supernatural

Bu fan grubunu duymamıştım. Tamam, fanlar olarak çok olduğumuzu biliyordum ama bir adımız olduğunu bilmiyordum işte :)


Favori R&B Artisti - Rihanna

Karakter olarak pek de örnek bir tip olmasa da ben onu olduğu haliyle seviyorum. Üstelik şarkılarına bakmak lazım ki onlar her daim olağanüstüydüler. Hem bu kızın saç tarzlarına da bitiyorum!


Benden bu kadar. Buraya kadar kaldığınız için teşekkür ederim. Umarım okurken keyif almışsınızdır. 

Unutmadan tam listeye ulaşmak istiyorsanız buraya tıklayınız...

Son bir şey; benim listeme ya da tam listeye baktıysanız, kazandığına sevindiğiniz kişiyi benimle paylaşır mısınız???

Herkese iyi geceler ve kendinize iyi bakınız :)

Yorum Gönder