KARGODAN ÇIKAN DA NE???

Sonunda sevgili DEX'in yolladığı ve 1 haftadır cinayet işlemeye kadar gidecek bir bekleme sürecinden sonra nihayet kargoma kavuştum. 

O kadar sevindim ki anlatamam. Normalde geçen cumartesi gelmesi gereken bir kargoydu. Ama sağolsunlar (!)  o kadar iyi hizmetteler ki ben aramasam umurlarında olacak da tenezül edip getireceklerdi. Her gün aramışımdır ve her gün de bugün gelecek dağıtımda deniyordu. En son sabrım taştı ve iyi ki de taştı. kargoma kavuştum.

Öyleyse şimdi de kargodan neler çıkmış onlara bir bakalım ;)

 Önce kitaplar:
 

 İlk kitap Doğan Kitap'tan çıkan "Nemesis Jo Nesbo" kitabı. Bu kitabı duymuştum ama o kadar fazla bakmamıştım. Duyumların iyi yönde. Umarım diğerlerinden bu kitabıma çabuk sıra gelir de kendisiyle tanışırız ne kadar iyi diye :D

Bir diğer kitap DEX Yayınları'ndan çıkan "Mefisto'nun Öpücüğü" Ben ilk kitabı okumamıştım. Bu yüzden bu kitap daha geç okuyacaklarım arasında. Umarım boş zamanıma rastgelir okuduğumda. Böylece seriyi ard arda okuma fırsatını yakalarım.

Veeee.... şimdi de sıra kargodan çıkan kalp çarpınıtısı yapacak düzeyde güzel  süprizlere geldi:


Gerçekten çok güzeller. Bu güzel süprizler ve hediyeler için DEX'e çok teşekkür ediyorum.

İçlerinden "Karanlık Sular" okunmayı bekliyor. "Ruhsuz" ise elimde yok. Okuyup okumamakta kararsızım açıkçası onu. O yüzden buna elimdekiler bittikten sonra karar vereceğim.

Kurabiyeleri ben almıştım. Gerçekten çok hoş duruyorlar. <3


Bilgisayarımdaki bir arızadan dolayı
yayınlayacağım bir yazım bekliyor.
Sorunu halleder helletmez yayınlayacağım.
Takipte kalın ve kendinize iyi bakın :)

Yorum Gönder