ÇOK ÖNEMLİ | SİZİN İÇİN....

Sizin için.... yeni bir kategori açtım. Evet, evet. Sizin için! Adı da "Sizin Özgün Hikayeleriniz" Nasıl yani, derseniz. Şöyle ki:

Ben kitaba dönüştürülmemiş, bir site/forum/facebook vb. yerlerde yayınlanan hikayeleri okumayı çok severim. Zaten önceden de kitap olarak sadece fantastik okurken, gerçek hayat temalı yani fantastik öğeler içermeyen hikayeler olarak da bu "Özgün Hikayeler" başlığı altındaki hikayeleri okurdum -zaten kategorinin adı buradan geliyor-

Uzun süredir kafamda dönen bir fikirdi ve nihayet harekete geçirmeye karar verdim. Peki bunu nasıl mı yapacağım??  Elimde zaten birkaç hikaye var PDF şeklinde. Onları okuyacağım ve sanki bir kitabı yorumlar gibi yorumlayacağım. En sonunda da eğer okumak istersiniz diye hikayenin yayınlandığı site veya artık nerede yayınlanıyorsa işte oranın linkini bırakacağım. Böylece siz de merak ederseniz bu linke tıklayarak hikayeyi okuyabilirsiniz.

Böyle bir şeyin ilk ve tek olarak "Kördüğüm Hayaller" de olduğunu da unutmayın! Tamam, bloglarda hikaye yazılıyor ama benim formatımda yapan yok işte. O yüzden bu sözü eleştirirken ne demek istediğimi iyi anlayın ;)

Her neyse, bir şey daha var. Eğer siz de elinizdeki bitmiş bir hikayeyi okuyup yorumlamamı istiyorsanız bana " kordugumhayaller@hotmail.com " adresinden ulaşabilirsiniz. Burada dikkat edilmesi gereken hususlar:

  1. Hikayeniz bitmiş olmalı. Çünkü bitmezse sürekli takip etmem gerekebilir ve o kadar zamanım yok cidden :(
  2. Özgün olmalı -fanfiction tarzı o kadar okudum ki artık yapamıyorum-
  3. Özgün olduğu sürece her kategoriden olur. Hüzünlü, gerilim, romantik-komedi, fantastik...
  4. Kitap olarak basılmamış olsun. Bunun için kendi sebeplerim var. Tek istisna, kitabını kendi çabalarıyla çıkarmış birininki olabilir. Gerçekten hoşuma giderse bu konuda ona destek olmak isterim. Çünkü ülkemizde bu tip bir şey hem cesaret ister hem de zorluklar demek.
  5. Mümkünse bana yollayacağız hikayeniz PDF şeklinde olsun. Microsoft Office konusunda sorunlarım varda ;)
  6. Hikaye size ait olmalı! Üçüncü kişilerle muhatap olmak istemem, haklı olarak.
  7. Benimle iletişime geçecek kişi lütfen her türlü eleştriye açık kişiler olsun. Kimsenin yazısını kötülemem ama beğenmedim mi de bunu söylerim. Ki zaten ne tarz şekilde yorumladığımı blogumdaki kitap yorumlarımdan öğrenebilirsiniz.

 Belki belirtmem gerekir diye söylüyorum. Bunlar benim hikayelerim değil. Sizden gelenler ya da sizin yazdıklarınız. Blogda yayınlanmayacak. Sadece yorumlayacağım ve okumanız için gerekli yere yönlendireceğim. Umarım gerçekten o kişiler için yararlı olur. Çünkü onları okumaktan zevk alıyorum. Ve benim için kesinlikle çok eğlenceli olacak :D

Mail konusunda da, ikinci öğretim olduğum için bazen geç cevap verebilirim ama size kesinlikle döneceğim. Bir de hikayelerinizi hemen yorumlayamayabilirim. Çünkü blog, okul ve kitaplarla meşgul oluyorum genelde. Ama elimden geldiğince sık sık yorumlamaya çalışacağım. 

Okuyan ve ileride benimle bu konuda iletişime geçebilecek herkese şimdiden teşekkürler :)
Kendinize iyi bakın ve saat 12.30'daki blogturumuzu kaçırmayın!

Yorum Gönder