YENİ KİTAPLAR: AKMAR GEZİSİ

Bu hafta benim için çooook yorucu ve tüketici geçince ve bayağıdır söylendiği halde hala karar verilemeyince yaptığım baskılar sonucu sevgili Kitab-ı Sevda'yı ikna ettim bu gezi için. Onun aklını çelince sıra diğerlerine geldi. Ama ne yazık ki gecenin bir yarısı haber verince gelemeyenler oldu. Sonuç olarak ben, Kitab-ı Sevda, Romancekolik ve Kitap Hayvanı'nın Günlüğü Akmar gezmesine çıktık.

Aslında çıkacaktık desem daha doğru olur. Ben planladım ama ne yazık ki geç kalınca gezinin bir kısmını kaçırmak zorunda kaldım XD Yine de gerisine yetiştim ve asıl önemli kısım oydu. Çünkü çok istediğim bir serinin ilk basımını buldum *.* Gerçi bir ara Merve eline alınca kitabı korksam da korku dolu anlar bitti ve kitap sadece BENİM oldum :)

Neyse sözü fazla uzatmadan sizi yeni aldığım iki kitapla başbaşa bırakayım:



Bu kitabı sağolsun almamın sebebi, daha doğrusu bu türde kitap almama sebep etrafımda çok fazla okuyan olması ve bir arkadaşın face'den yaptığı paylaşımlara dayanamıyor olmam. Gerçi işin ustası orta bir kitap dese de nedense almak istedim -evet, okumam gereken Dünya kadar kitaba rağmen. Bunu da bir gün okuyup yorumlayacağım.


Ahh, bu seri ve bu kitap.... Anita'M serisi ben de tam olarak yok ve arasam da böyle zor buluyorum. Ama Berke görüp söyleyince gözlerim parladı direk. O garip ve makyajlı kapaklarla değil de daha güzel bir kapakla olunca hele halimi siz düşünün. Okuduğum 3 kitap olmasına rağmen içlerinden biri bitsin direk buna gömüleceğim. Yorum yapıp yapmama konusunda kararsızım. Zira önceden okuduğum bir kitap olduğu sanırım yorum yapmamam daha iyi olur. Ama eğer siz yorum isteklerinizi bana söylerseniz, neden olmasın tabiki yorumlarım ;)

Şimdilik bu kadar.
Bir daha ki görüşmemize kadar sağlıcakla kalın!


1 comment

Adsız 24 Ocak 2013 22:45

Benide alın bende geleyim bir dahakine blogum yeni ama sizleri hep takip ediyorum hayatkitap.blogspot.com

Yorum Gönder