PERİ ÖLÜSÜ (DEAD AND GONE) by CHARLAINE HARRIS



 
Tanıtım:

Tuhaf ve seksi garson kız Sookie Stackhouse'a kapılmamanın yolu yok. Bizi de al Sookie! Bizi de!
Louisiana, Bon Temps'da yaşayanlar, vampirlerle ilgili çok az şey biliyor. Kurtadamlarla ilgiliyse hiçbir şey. Tabii herkesin sevgilisi ve her şeyden haberdar -istemeden de olsa- Sookie Stackhouse dışında. Ta ki o güne kadar...
Çünkü, kurtadamlar ve şekil-değiştiriciler kendilerini ölümlü dünyaya ifşa etti.
Ve bunun hiç de hoş sonuçları olmadı. Sookie'nin yakından tanıdığı biri, feci şekilde can verdi. Ancak Sookie'nin katili bulmak konusundaki kararlılığı, karşılaştığı daha büyük bir sorun yüzünden yok olup gidecekti. Vampirlerden ve kurtadamlardan çok daha yaşlı, güçlü ve gizemli bir doğaüstü ırk, savaşa hazırlanıyordu.
Ve Sookie, bu savaşın ortasında, yemin bizzat kendisiydi.


Sookie Stachouse serisi 9. Kitaptır.

Spoiler bolca vardır!



Serinin bu kitabını sevmedim arkadaş. Ne o öyle olaydan olaya atlama durumu. Oysaki ön okuma olarak okumuşken ve beklerken hayat daha güzeldi. Aslında kitabın bazı yerlerinde potansiyel vardı ama kadın kurgu ağını iyi kuramayınca ya da daldan dala konar gibi anlatınca olanlar oldu. Ben de hikaye koptu.



Kitap, doğaüstüler dünyasının dönüşümlüleri olan kurtların ve kızımızın patronu Sam’in herkesin önünde değişerek kendilerini açık etmeleri ile bize merhaba diyor. Bundan sonra zaten karmaşa başlıyor.
O kadar çok şey oluyor ki anlatsam gene başka şeyler eksik kalır. Sam’in annesini normal babası vurunca patron gidiyor ve bar kime kalıyor bilin? Tabiki de bizim kız Sookie’ye. Tabi dertler geldi mi hep peş peşe gelir misali Crystal’in cesedi barın arkasında bulunur. O kim miydi? Kızımızın hamile yengesi. Sonra bir de periler arasında bir savaş çıkıyor. O da dönüp dolaşıp kızımızı bulmuyor mu ohh, ne ala! Keşke bu kadarla yetinse bir de peri koruyucusu ve öz kuzeni Claudine öldürülüyor savaş sonunda. Hem de o da hamileyken. Ki Claudine'nin ölümü beni gerçekten üzen bir olaydı çünkü melek olmak istese de hamile olduğuna sevinmişti hatta küçük bir örgü bile yapıyordu ama Crystal konusunda bir şey hissetmedim.


Ben yazarken bitip tükendim, siz de okurken. Şimdi durup düşününce hiç mi iyi şeyler olmadı diye sorduğunuzu duyar gibiyim. Oldu, oldu ama onlar da o kadar azdı ki! Ama bazı yerleri cidden güzeldi. O yerler için de alıp okumanız gerek, çünkü okuma şevki yaşatan ter yerler oralardı. Zira ben seriye olan inancımı koruyup diğer kitabı okuyacağım. Kitap sonundan okuduğum ön okumaya göre çiftimizi hiç de kolay şeyler beklemiyor. Çiftimiz kim mi, daha doğrusu kızımızın yeni sevdiceği? Aslında söylememeyi düşündüm ama kitabı okumak için bana bir neden ver diyenlere gelsin bu :) Sonunda Sookie ve Eric kavuşuyorlar. Ama hemen heyecanlanmayın. İşler bildiğiniz gibi değil…


Kitaplarınıza ve kendinize iyi bakın!

İyi okumalar…


Yorum Gönder