NELER YAPTIM - NELER OKUYORUM?

Herkese günaydın :) 

Birkaç gündür yazmayınca ve yorumlanacak kitaplar bitmeyince en iyisi size benden haberler getireyim dedim.

Bildiğiniz gibi 15-16 Aralık'ta Ephesus Yayınları'ndan çıkan Nancy Pickard'ın Bakire adlı kitabını yorumlayacağız. İşte o kitap elime ulaşınca ve diğer tur arkadaşlarım okuyup gaza getirince ben de başladım, okudum ve tüm notlarım hazır. Tek kalan yorum yazmak olacak. Onu da blogtur zamanına yakın kitabın üzerinden bir daha geçip son kararlarımı verip yazacağım.

Şu anda okuduğum kitaplara gelirsek:

İlk olarak Özgürlüğün Elli Tonu'na başladım ama kitap okuyup bayıldığım Karanlığın Elli Tonu gibi değil. Hala devam ediyorum ama bir türlü hikayeye dalamadım. Belki kitap bitmeden söylemek yanlış ama gördüğüm kadarıyla serinin en iyi ve belki de tek iyisi Karanlığın Elli Tonu benim için.

Dediğim gibi baktım Özgürlüğün Elli Tonu beni yoruyor ve bitmiyor, ben de yanında kısa ve okumak istediğim bir kitap okuyayım dedim. Aklımda Bir Yumak Aşk'a başlamak vardı. Sonra düşününce Fifty ile aynı tarzda şeyler olmasın diye DEX Yayınlarından çıkan İlk Buluşmada Asla Isırma kitabına başladım. Kitaba daha yeni başladım ve konusu dışında bir şey bilmiyorum. Kitaplarımı alırken en azından yorumlarına ya da küçük özetlerine bakar öyle seçerim ama bu kitapta öyle yapmadım. Kapağı ve konusu güzele benziyor, umarım öyle de çıkar.

Benden şimdilik bu kadar, kendinize iyi bakın.
Bu arada sizler neler okuyorsunuz, paylaşırsanız sevinirim :)
Herkese iyi okumalar...

Yorum Gönder