KİTAP SİHİRBAZI ALIŞVERİŞİ



Sabah kargo için aradıklarında Kitap Sihirbazı’ndan yaptığım alışveriş için aradıklarını sandım. O nedenle ne kargosu dememiştim. Tabi tam gidip kargomu alacakken kargo gelmesin mi? Meğerse benim diğer kargo başka bir şey içinmiş. Ona geçmeden önce ilk kargomdan çıkanlara bir bakalım:




İçinde 4 kitap vardı. Biri anneme, biri kardeşime olmak üzere. Okumayacağım için koymadım. Seçilmiş Kişi, üyelik hediyesiydi ama okuyacağımı sanmıyorum. Psikolojime ters öyle kitaplar. Sevemiyorum, okuyup da başkalarının şevkini kırmayacağım. Onu da anneme havale ettim yani. 

Ayrıca kargodan memnun kaldığımı eklemeliyim. Kitaplar düzgün bir şekilde konmuş ve zarar görmemesi için düzgünce sarıp sarmalanmıştı. Mest oldum :D



Kargom bu kadarla sınırlı değil. Kitap ayraçları da yollamışlardı bol bol. Fifty’e özel ayraç olmak üzere daha bir sürü vardı içinde. Düzenlemeden çektim ve fifty ayracım saklı. Belki yorumunu yapınca onu da gösteriririm :)



Diğer kargo da beklediğim ama ne zaman geleceğini bilmediğim Bakire kitabıydı. Önce fifty sonra da Blog Tur için Bakire’yi okuyacağım.




Benden haberler şimdilik bu kadar.

Hemen kaçmayın, Peri Ölüsü yorumunu yazıp ekleyeceğim ;)

Yorum Gönder