KARGODAN HABERLER!

Ahhh, daha Küller'e başlayamadım ve üstüne Gölgeler geldi. Ne zaman bitecek Kule'M inanın hiç bilmiyorum. Gerçi hızlı gidiyorum ama bana yetmiyor. İstiyorum ki hepsini aynı aynda okuyabileyim. Hmmm...bu durum bana Hellboy'daki Abraham Abe Sapien'ın aynı anda 3 kitap okuma sahnesini hatırlattı. Neyse, konumuza dönersek. 

Bugün kargoyla sevgili DEX'n yolladığı Gölgeler geldi. Gölgeler de tıpkı ilk kitap Küller'in formatında. Yani bölümlerin ayrılması, kapak ve kapak görseli olarak benzer. Sadece Gölgeler biraz daha kalın. Dediğim gibi seriye daha başlamadım ama gördüklerimi söylüyorum :)


Kargo için DEX'e teşekkürler :)

İyi haber sonrası bir de kötü haber var. Ne yazık ki beklediğim bir diğer kargo evde olmadığım için bana ulaşamadı. Evet, o kadar kitabın üstüne kitap aldım. Ama ne yapayım yarım mı kalsaydı Grey aşkım. Özgürlüğün Elli Tonu'nu istediğimi duyunca hak verdiniz değil mi? Neyse onu da yarın alacağım artık yerinden, o kadar yola değer :D

Benden haberler şimdilik bu kadar.
Kitaplarınızla keyifli okumalar.




Yorum Gönder