İLK KİTAP ÇEKİLİŞİ: ÜÇLÜ İTTİFAK - ÇEKİLİŞ SONUCU


Öncelikle katılan herkese çok teşekkür ediyorum. Postu önce yazmak istedim ama kardeşimle Hobbit'e gidecektik ve tek boş günü bugün çıktı. Biz de sinemaya gittik. 

Sinemayı beklerken D&R'a girdim ve kitabın yanına bir iki şey baktım. Hem aklımdaki şeyler hem de d&r'dan aldığım süpriz şeyleri kitapla birlikte yollamayı düşünüyorum.

Evet, sıra kazananı açıklamaya geldi.
Aslında herkesi yorum yazdıkça kaydettim, sonra da eksiklikleri için ayrı ayrı mesaj attım. Ama ne yazık ki uyardığım halde kuralları yerine getirmeyenler vardı. Bu sebeple tekrar bir herkesi kontrol ettim ve yorum yazma sıranıza göre sıraladım.

Önce size katılımcı listesini vereyim:


Sonra da sıra kazanana gelsin:


Evet, 3. sıradaki Fatma Gül Özdemir'i tebrik ederim. Yarın saat 14.00'a kadar bana " kordugumhayaller@hotmail.com " mail adresinden ulaşmış olursan göndermem için gereken işleri hallederiz.

Ayrıca bir tane de yedek belirledim;


Eğer asıl kazananımız bana zamanında ulaşmazsa 2. sıradaki Şeyda Dağhan çekiliş kazananı olacaktır.

Sayılar birbirine yakın gelince sadece meraktan denedim ve 15 gibi uç bir rakam çıktı. Benim gibi yakın gelince merak edenler için söyleyeyim istedim.

Herkese bir kez daha teşekkürler. Kitap konusunda çekiliş bitti diye üzülmeyin çünkü blog turu kapsamında da çekilişlerimiz var. Ayrıca ilerde bir çekiliş daha yapmayı düşünüyorum. Umarım kısmet olur. 

İyi akşamlar ve kitaplı geceler...

Yorum Gönder