ALIŞVERİŞ HABERİM

Bu gün D&R'a gittim ama pek de umduğumu bulamadım. Almak istediğim kitapların hiç biri yoktu. Kalem istedim onlar da adam gibi bulamadım. Üstelik de içini 2 kez turladım. Tam "yeterrrr ulan" diye isyana gelecekken o da ne?? 

Birbirinden güzel defterler bana bakıyor. Hangisini alsam diye çok düşünmedim açıkçası çünkü 2 türü hemen kendini belli etti. Birini sizlerle paylaşacağım ama diğerini saklayacağım. Zira diğer defterden 2 tane var. Biri çekiliş sonucu kazanan arkadaşımıza hediye olarak gidecek :)

Normalde böyle bir post pek yazmazdım ama aldığım defter öyle böyle değil. Sevgili bayankediseverler görünce çatlasın istedim. Çünkü hem renk olarak hem de sert kapağı hem de kedili resimleri ile çok güzel bir defter. Şu anlık kullanmayı düşünmüyorum. Aslında ihtiyacım da yoktu ama çok tatlıydı ve görünce dayanamadım. Hem dayanan çıkabilir miydi ki?!

Neyse daha fazla konuşmuyor ve size o tatlı kediciklerle dolu defterimi takdim ediyorum:


Gerek kapak yazısı gerekse görünüşü çok hoş.
Ama beni asıl arka kapak vurdu:


Normalde kedilere bir zaafım yoktur. Sağolsunlar çevremdeki kediseverler sayesinde artık kedilere dayanamaz hale geleceğim. İşte ulaştığım son noktadan da belli değil mi!

Diğer defterin dışı aslında normal ama asıl güzel ve ilginçliği içinde. Belki çekilişi kazanan arkadaş daha sonra isterse face'de bizimle ona gönderdiklerimi paylaşabilir. Çünkü ben paylaşmayacağım ;)

Herkese iyi akşamlar =D
Hobbit filminin yazısını da bir aksilik olmazsa yarına yazıp paylaşacağım...

Yorum Gönder